Sunday, 15 January 2012

Praktikal......

Nie post pertama aku tahun 2012..hik3 Selamat Tahun Baru Kawan2.Ade kawan ak cakap blog ak nie berhabukla , x update la. Sebenar ak sibok dgn aktiviti seharian biasala tahun baru , sem baru , kerja baru .. tapi satu je x baru ,AWEK aku.he2  Untuk pengetahuan korang , tahun nie ak still pratikal kat HRPZ II , Kota Bharu . Bulan nie ak di tempatkan di Farmasi Stelite . Syukur alhamdulillah mujurlah ade kawan-kawan kat sini , ringan beban cikit , dah la 1 kpala dengan aku terutama Mamat. he2 Mamat terbaikla.... ha4 Jom kenal kawan2 aku..




Mamat... Status Single and Available... Rajin, slalu ke tandas time kerja. Drummer band  The Dodol 





Where , status berpunya.. pengguna tegar BBM






Hamid,status unknown. Seorang alim , pemalu . 





 

Hazman UniKL, paling hensem, otai HRPZII  . Tinggal sebelah rumah aku.






Mai , LEGEND Farmasi HRPZII Kota Bharu . Pandai memasak wastern food.



Tu je la serba sedikit tentang kawan-kawan aku di Farmasi Stelite HRPZII , Kota Bharu . he2  Rutin harian ak , pukul 8.00pagi masok kerja dan pkl 5.00ptg sampai awl bulan 5 nie. Memang penat kot , tp nak buat macam mane kn..yang penting kita enjoy kene pratikal ,.... ^^







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.