Wednesday 7 December 2011

Exam Yang Entah Ape-ape

Pada 15/11/2011 dan 16/11/2011 aku telah menduduki exam . Exam nie kejap je  1 hari 2 paper... Hari pertama exam paper Opd dan Stor. Hari kedua paper galenikal dan klinikal... Seminggu sebelum exam budak-budak batch aku telah diberi tutorial setiap subjek yang nak exam . Happyla budak2 nie dapat tutorial dengan harapan masuk sebijik dalam exam.. First time aku masuk dewan exam , terkejut gila ak. Meja aku memang betul-betul depan meja pengawas exam . Kejut tobak eh,,,,ha4 Dalam fikiran aku sem nie agak malang la kerana dok depan. Alhamdulillah paper hari pertama ak boleh jawab dengan baik . Bersyukur sangat-sangat . Tutorial En . Jong masuk sebijik time tutorial dia bagi. Hari kedua ,paper galenikal susah giler .Tutorial yang En. Mat bagi tak masok 1 pon. Jem otak aku semeta. Soalan essei aku mencarut , goreng je ape yang ade dalam kepala otak ak .Time nie ak hanya selawat banyak ko Nabi Muhamad s.a.w mintak-mintak ape yg aku tulis nie tak lari dari soalan . Dalam otak aku ,asyk fikir 'fail' je paper nie. Hati aku berdebar-debar menunggu result exam keluar. Aku bimbang kene repeat paper balik, aku tak nak pisang berbuah dua kali. Alhamdulillah , result ak ok..  . Happy , bersyukur............ :)



 
Orang cakap mudah untuk berjaya , tapi bagi ak memang susah . Perlu banyak pengorbanan.... 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.